سیدجلال ملکی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح تمهیدات سازمان آتش نشانی تهران برای تعطیلات نوروز، افزود: طرح نوروزی سازمان آتش نشانی شهر تهران با هدف ارائه خدمات امدادی موردنیاز در راستای حفظ ایمنی شهروندان و گردشگران، از امروز آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد.
وی با اشاره به آماده باش 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهرا در ایام نوروز، تصریح کرد: نیروهای آتش نشان آمادگی لازم برای انجام عملیات امداد و نجات حوادث احتمالی شهر تهران در ایام تعطیلات نوروز را دارند.
ملکی اظهار کرد: درهمین ارتباط هشت ایستگاه نوروزی آتش نشانی در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران ایجاد و نیروهای عملیاتی و امدادی سازمان در این استگاهها مستقر شده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در خصوص برنامه های این سازمان در روز طبیعت(13 فروردین) نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، سازمان آتش نشانی شهر تهران 260 منطقه و مرکز تفریحی، گردشگری، اصلی و پرتردد شهر تهران را در روز طبیعت برای ارائه خدمات احتمالی امداد و نجات پوشش خواهد داد.
به گفته وی، 563 آتش نشان با استفاده از 105 خودروی سنگین، 84 خودروی سبک و 71 دستگاه موتورسیکلت همزمان با روز طبیعیت در بوستان ها و اماکن و مراکز اصلی، پرتردد و شلوغ شهر تهران مستقر می شوند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از عموم شهروندان و مسافران نوروزی خواست که وقوع هرگونه حادثه در ایام تعطیل را از طریق سامانه 125 به سازمان آتش نشانی اعلام کنند.
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.