به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در آخرین جلسه شورای اداری بخش کهریزک اظهار کرد: غفلت از وحدت و همدلی می تواند راه را برای نفوذ دشمنان باز کرده و آنان را به آرزوی دیرینه خود برساند، از این رو بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران در برابر این ترفندها امری مهم است.
وی تصریح کرد: دشمنان امروز هدف خاصی را دنبال می کنند و سعی دارند با اتحاد ‌جهانی به سمت محدود کردن انقلاب پیش می روند.
وی با بیان اینکه تفرقه تنها ابزار مقابله دشمنان با نظام ‌است، گفت: وظیفه همه ما این است که از این توطئه ها آگاه باشیم و از منافع ملی خود دفاع کنیم.
جمالی پور با اشاره به برنامه های دشمنان برای خدشه دار کردن چهره نظام افزود: با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام، وحدت به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر و با سرنوشت ملت ایران در عرصه اجتماعی و سیاسی گره خورده است.
وی گفت: شهرستان ری در طی دولت تدبیر و امید، بهترین‌ عملکرد را در انسجام و همدلی بین ‌نخبگان و احزاب را تجربه کرد و ثمره این ‌همدلی خدمت بیشتر به ‌مردم بود.

** ایمن سازی راه های روستایی از اولویت های بخش کهریزک در سال 97 است
بخشدار کهریزک نیز در ادامه این جلسه ایمن سازی راه های روستایی را از اولویت های دولت در این بخش عنوان کرد و گفت: سعی می کنیم در این حوزه اعتبارات را درست و بر اساس برنامه ریزی هزینه کنیم.
حسین توکلی تصریح کرد: بهسازی راه های روستای قمصر در اولویت این برنامه قرار دارد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این بخش در جنوب کلانشهر تهران واقع شده است و با مشکلات زیست محیطی زیادی نیز مواجهه است، رسیدگی به این مشکلات زیستی تسریع می یابد.
وی به عملکرد بخشداری کهریزک در سالجاری نیز اشاره کرد و افزود: عده ای این ‌بخش را حیاط خلوت تعرض به اراضی ملی می دانستند و با تغییر کاربری سودهای شخصی زیادی را از این منطقه کسب می کردند.
توکلی بیان کرد: خوشبختانه امسال حتی یک مورد تغییر کاربری در این منطقه را نداشتیم و با جدیت تمام این موضوع را رسیدگی می کنیم.
وی افزود: در حوزه محیط زیست نیز با اجرای طرح نهضت کاشت درخت، 23 هزار نهال در این بخش کاشته شد.
وی عنوان کرد: علاوه بر این برگزاری مراسم های بزرگ مذهبی و بهره برداری از سه طرح آموزشی از شاخص ترین برنامه های اجرایی در این بخش بود.
آخرین جلسه شورای اداری بخش کهریزک در سالجاری با حضورر فرماندار، امام جمعه باقرشهر و دیگر مسئولان محلی در فرمانداری کهریزک برگزار شد.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.