حجت الاسلام والمسلمین احمد اشرفی روز شنبه در خصوص اجرای طرح آرامش بهاری اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از جمله طرح های اداره اوقاف و امور خیریه در ایام نوروز است که شامل بخش هایی همچون کودک، مشاور خانواده و قرآنی، پزشکی، کتابخوانی و ... می باشد که در کنار مکان های مذهبی به ویژه امامزادها دایر می شود.
وی تصریح کرد: این مکان های مذهبی شامل امامزاده هاشم(ع)، امامزاده زین العابدین(ع) مشاء، امامزاده محمد(ع) شلمبه، امامزاده عبدالله آیینه ورزان، امامزاده عیسی زیارت، امامزاده برهان الدین ویرانه و امامزاده بی بی زبیده می باشد.
وی با بیان اینکه این طرح به مدت 20 روز به همراه برنامه های متنوع و جوایز ویژه برگزار می شود، گفت: برخی از امامزاده ها که مسافرپذیر و جزء مناطق پر تردد و گردشگری هستند، برنامه های ویژه تری خواهیم داشت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برنامه های ویژه تحویل سال، خیمه های معرفت، سخنرانی و ... از دیگر برنامه هایی است که با هدف ارتقا سطح فرهنگ و ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و معنوی در این طرح انجام می شود.
حجت الاسلام اشرفی با بیان اینکه این طرح هر ساله مورد استقبال ویژه زائران، مسافران، گردشگران و شهروندان قرار می گیرد، افزود: این طرح به منظور تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی همزمان با نوروز 97 برگزار می شود که امیدواریم مورد استقبال عموم بخصوص جوانان و نوجوانان قرار گیرد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.