حجت الاسلام سعید اوتارخانی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند سالجاری تا 15 فرودین 97 در قالب قرائت دعای توسل در لحظه تحول سال نو، قرائت زیارت جامعه کبیره به مناسبت شب وفات امام هادی(ع)، پخش بیانات رهبر معظم انقلاب و سایر برنامه های متنوع فرهنگی در بقاع متبرک شهرستان ری برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهرستان ری 32 بقاع متبرکه و 40 امامزاده در بخش های مختلف دارد، اظهار کرد: تمامی بقاع متبرک شهرستان ری آماده پذیرایی از زائران و مجاوران دوستداران اهل بیت(ع) است ولی برنامه های ویژه اداره اوقاف در حرم عبدالعظیم(ع)، شیخ صدوق، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده هادی(ع)، بی بی شهربانو، بی بی زبیده و امامزاده ابوالحسن(ع) و امامزاده ابراهیم واسماعیل(ع) در قلعه شیخ کهریزک خواهد بود.
اوتارخانی ادامه داد: برگزاری خیمه های معرفت، حضور مبلغان خواهر و برادر از شهرستان قم، پاسخگویی به سوالات شرعی زائران، مسابقه قرآن بخوان جایزه بگیر ویژه کودکان، و سایر برنامه های متنوع فرهنگی از ویژه برنامه ای ایام نوروز در بقاع متبرک این شهرستان است.
وی ایجاد غرفه «همه واقف باشیم» در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه عنوان کرد و افزود: این غرفه با حضور کارشناسان وقف در جوار امامزادگان شاخص برگزار خواهد شد و هدف اصلی آن نیز آشنایی مردم از تاثیرات وقف در زندگی دنیوی و اخرویشان است.
اوتارخانی به مصادف شدن روز طبیعت با روز وفات حضرت زینب(س) اشاره کرد و یادآور شد: تمهیدات سخنرانی مذهبی، بیان احکام، ویژه برنامه وفات حضرت زینب(ع) و برنامه های فرهنگی متنوع برای کسانی که روز طبیعت را در جوار بقاع متبرکه اندیشیده شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.