به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، کامران اخباری گفت: رفع نواقص تابلوهای هدایت مسیر، بهسازی و عملیات نگهداری علائم عمودی و افقی و رفع نواقص آنها در بزرگراه ها به منظور ارتقای ایمنی و سهولت تردد و هدایت مناسب شهروندان و مسافران در دست اقدام است.
معاون اجرایی سازمان ترافیک افزود: به منظور انجام برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل و پیشرفت عملیات، بازده زمانی در نظر گرفته شده جهت عملیات عمرانی و بهسازی معابر تا پایان 29 اسفند ماه به اتمام خواهد رسید.
اخباری با اشاره به اینکه خط کشی از مهمترین علائم افقی راهنمایی رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم می گردد گفت: هدف از خط کشی معابر منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی آنها است.
وی گفت: در راستای دستورالعمل اجرایی طرح پیشواز از نوروز، نسبت به احیای خط کشی ها اعم از خط کشی گرم و خط کشی سرد، خط کشی بستر سطوح دو جزئی، رنگ آمیزی های ترافیکی و بهسازی گاردیل با محوریت رینگ بزرگراهی و مبادی ورودی شهر اقدام خواهد شد.
به گفته اخباری، رفع نواقص و بهسازی بزرگراه های آزادگان، یاسینی، بسیج و مبادی ورودی بزرگراه یاسینی و شهید بابایی، بزرگراه های شهید خرازی، علامه جعفری، شهید فهمیده، شهید لشگری و فتح در دست اقدام است.
معاون اجرایی سازمان ترافیک در ادامه تصریح کرد: شریان های اصلی و پر تردد شهر از جمله بزرگراه های تندگویان، نواب، شهید چمران، شهید مدرس، امام علی ، آبشناسان، هاشمی رفسنجانی، شهید صدر و بزرگراهای همت، حکیم، رسالت و شیخ فضل الله نوری نیز، تا پایان اسفند ماه، رفع نواقص تابلوهای هدایت مسیر و بهسازی خواهند شد.
اخباری بیان داشت: هدف از اقدامات این معاونت ایجاد نظم بصری و رفع نواقص ترافیکی، همچنین مهیا سازی شهر در راستای ستاد پیشواز از نوروز و به منظور تسهیل عبور مرور مسافران نوروزی است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9343/1735//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.