یدالله صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود سه هزار غرفه در پنج نمایشگاه کالاهای پر مصرف کیف، کفش، پوشاک، مواد پروتئینی شامل مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز را بطور مستقیم عرضه می کنند.
وی گفت: بخشی از این کالاها با قیمت تمام شده و بخشی با قیمت کنترلی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده توسط شرکت پشتیبانی امور دام و تشکل های بخش کشاورزی توزیع می شود .
صادقی خاطر نشان کرد: شکر، روغن نباتی و برنج نیز توسط شرکت بازرگانی ایران و صنوف تهران عرضه می شود و غرفه ها بده دلیل اینکه مایحتاج مردم با قیمت مناسبی عرضه شود، رایگان در اختیار این شرکتها قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه در نمایشگاههای بهاره کالاها با تخفیف عرضه می شود، عنوان کرد: کالاهایی مانند پوشاک و کیف و کفش که واحدهای صنفی آن را تولید و عرضه می کنند با 15 درصد تخفیف نسبت به جنس مشابه در بازار عرضه می شود.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: مواد غذایی و مواد لبنی نیز با قیمت تنظیم بازاری و قیمت تمام شده با احتساب حداقل پنج درصد تخفیف عرضه می شوند.
وی در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) نیز یادآور شد: در سه مقطع زمانی از 26 بهمن ماه در مصلا نمایشگاه برپا شد و مقطع سوم آن از 9 اسفندماه همزمان با سایر نمایشگاهها برپا می شود.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.