سید احمد صفوی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 6 میلیارد و 770 میلیون ریال از این بودجه در طرح های فرامنطقه ای هزینه شده است که با همکاری شهرداری تهران انجام گرفته است.
وی تصریح کرد: احداث خط مترو از دولت آباد تا حرم عبدالعظیم(ع)، پل روگذر تقی آباد، اجرای سه کانال برای جمع آوری آب های سطحی، اجرای پایانه مسافربری دولت آباد و جوانمرد قصاب، بوستان کودکان و دیگر طرح های زیباسازی در این منطقه از مهمترین طرح های فرامنطقه ای شهرری است.
وی اضافه کرد: علاوه بر هزینه طرح های فرا منطقه ای، 2 میلیارد و 430 میلیون ریال نیز در طرح های عمرانی، اجتماعی، امور شهری، ترافیک و تملک املاک شهرری هزینه شده است.
شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه خدمت به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) توفیق ارزشمندی است که نصیب همکاران شهرداری منطقه 20 شده است، گفت: خدمت رسانی به حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی، امر نگهداشت در بارش کم سابقه اخیر، فعالیت های مناسب با دهه مبارک فجر و بستر سازی برای مراسم راهپیمایی22 بهمن شهرری از جمله فعالیت های ویژه در منطقه 20 بوده است که علاوه بر فعالیت های جاری مدیریت شهری انجام شده است.
صفوی با بیان اینکه موقعیت ویژه منطقه 20، کار و فعالیت شبانه روزی در همه اوقات به خصوص در مناسبت های و مراسم های ملی و مذهبی را می طلبد، افزود: این منطقه نیازمند توجه و نگاه ویژه است تا بتواند بهترین خدمات را به شهروندان، زائران و گردشگران ارائه کند.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.