به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، افشین بهتویی در همایش «ارتباط صنعت و برق» در سالن اجتماعات شهرک صنعتی شمس آباد گفت: اگر صنعتگران در مدیریت مصرف برق تلاش نکنند و مشارکت در طرح‌ های تشویقی را در دستور کار قرار ندهند، وقوع خاموشی غیرقابل اجتناب خواهد بود.
وی افزود: پیش بینی شده است با توجه به رشد پنج درصدی مقدار مصرف انرژی برق در سال 97، پیک بار به میزان 58 هزار و 200 مگاوات برسد؛ بنابراین در صورت عدم مدیریت مصرف برق و عدم مشارکت در طرح‌های تشویقی، وقوع خاموشی غیرقابل اجتناب خواهد بود.
بهتویی اظهار داشت: در سال ٩٦ تعداد ١٦٥ مشترک با شرکت توزیع برق استان تهران در طرح تعطیلات تابستان در زمان پیک بار همکاری داشته اند که این شرکت نیز حدود ١١ میلیارد ریال بعنوان پاداش به این مشترکین پرداخت نموده است.
وی ادامه داد: همچنین در طرح ذخیره عملیاتی سال ٩٦ نیز ٣٦مشترک شرکت کرده اند که 2 میلیارد 700 میلیون ریال به مشترکین این طرح پرداخت شد.
بهتویی ضمن دعوت از کلیه صاحبان صنایع در راستای مشارکت در طرح تعطیلات تابستانی صنایع و کمک به کاهش پیک مصرف تصریح کرد: جهت آگاهی از جزییات محاسبه پاداش های پیش بینی شده، علاقه مندان می توانند به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به نشانی www.tvedc.ir مراجعه نمایند.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.