به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی 2 روز آینده، احتمال رخداد تگرگ و رعد و برق در مناطق مستعد نیز وجود دارد.
این اداره کل، برای روز چهارشنبه وزش باد شدید پیش بینی کرد که در ارتفاعات منجر به کولاک برف خواهد شد.
به دلیل حاکمیت جریانات گرم جنوبی عمده بارش این سیستم به صورت باران و تنها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، براین اساس احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، توصیه کرد برای پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، کولاک برف و مه آلود و لغزنده بودن جاده های کوهستانی تمهیدات لازم اتخاد شود.
همچنین در روز چهارشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی کاهش محسوس دما (به خصوص در ارتفاعات حدود 10 درجه کاهش) پیش بینی می شود.
این اداره کل، کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه را به ترتیب (8 و 12)، (7و 11) و (2 و 11) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.
همچنین ورامین با 15 درجه سانتیگراد و فیروزکوه - امین آباد با منفی 6درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بودند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.