مدرسه امیر کبیر و زورخانه بازار ایرانی و اسلامی شهر جدید اندیشه با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدرسه امیرکبیر و زورخانه بازار ایرانی و اسلامی از نمونه پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستان شهریار و شهر جدید اندیشه، همچون سعید ناجی(فرماندار) حجت الاسلام علی مروج (امام جمعه اندیشه) بهروز کاویانی (شهردار) و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر با مشارکت شرکت عمران شهر جدید اندیشه، بصورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهروز کاویانی،(شهردار شهر جدید اندیشه)در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایلنا، ضمن تبریک ایام ا...22 بهمن ماه اظهار داشت:همه ساله در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران(دهه فجر)، شاهد افتتاح پروژه‌های متعددی هستیم و به تبع شهر جدید اندیشه نیز به عنوان یکی از هفت شهر شهرستان شهریار، به منظور افتتاح رسمی پروژه‌ها، میزبان استاندار تهران بود.

وی در تشریح جزئیات پروژه‌های مذکور(مدرسه امیرکبیر و زورخانه بازار ایرانی اسلامی) عنوان کرد: هر دو پروژه بصورت مشارکتی و با همگرایی مجموعه مدیریت شهری و شرکت عمران، پی‌گیری و عملیاتی شده و امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های اشاره شده،ضریب رضایت‌مندی مردم بیش از پیش افزایش یابد.

کاویانی در ادامه گفت: مدرسه 12 کلاسه امیرکبیر در فاز 5 شهر جدید اندیشه و در زمینی به مساحت شش هزار و 191 متر مربع و در زیر بنایی به مساحت دو هزار و 316 متر مربع، به بهره‌برداری رسید که با عنایت به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه علمی و آموزشیِ ساکن در این شهر، یقینا توسعه و افزایش چنین پروژه‌هایی در شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها و توانمندی‌های شهر جدید اندیشه تاثیرگذار خواهد بود.

اندیشه2

شهردار شهر جدید اندیشه افزود: توزیع عادلانه امکانات و تلاش برای جاری و ساری ساختن رویکرد محله محوری و ارتقای سطح زیرساخت‌های آموزشی از مهمترین اهداف این پروژه مشارکتی ( با حضور شرکت عمران شهر جدید اندیشه )به شمار می رود و امید است در آینده نیز این هم افزایی استمرار یابد.

وی عنوان کرد: پروژه افتتاح شده بعدی نیز معطوف به زورخانه بازار ایرانی اسلامی می‌شود که به اعتقاد بنده، ضرورت وجود آن در این شهر احساس می‌شد.

کاویانی گفت: موضوع مذکور از چند منظر قابل بررسی است و با عنایت به اهمیت چنین پروژه‌هایی،تلاش می‌کنیم با هدف حفظ آیین،سنن و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و ترویج روحیه پهلوانی و تلاش مضاعف در راستای توسعه هرچه بیشتر ورزش این شهر، به عنوان یکی از مولفه‌های اثرگذار در ارتقای سطح نشاط، شادابی و سلامت عمومی جامعه از در حد توان و بضاعت موجود، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار شهر جدید اندیشه در خاتمه ضمن قدردانی از امام جمعه اندیشه و فرماندار شهرستان شهریار یادآور شد: همسویی و یک‌پارچگی و تلاش برای همگرایی هر چه بیشتر،از مولفه‌های حائز اهمیتی است که با تکیه بر آن می‌توان به توفیقات برجسته‌ای نائل شد و امید آن داریم با عنایت به فضای همدلیِ حاکم بر این منطقه، پشتیبانی و حمایت اعضای شورای شهر و نقش آفرینی سازنده شرکت عمران شهر جدید اندیشه، روند حُصول توفیقات این شهر، همچنان استمرار یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.