به گزارش ایرنا، همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهرستان قرچک روز یکشنبه با حضور در میدان امام این شهر، صحنه‌های پرشوری از حضور در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریدند و مردم پس از عبور از خیابان اصلی این شهرستان در مصلای نماز جمعه این شهر اجتماع کردند.
حضور خانوادگی و مادران به همراه فرزندان خردسال در مسیر راهپیمایی، جلوه‌هایی از عشق به وطن و میهن پرستی را تداعی می‌کرد.
تعداد زیادی از جوانان و دانش آموزان با حضور یکپارچه خود، ثابت کردند با وجود آن که آنان روزهای انقلاب را ندیده اند ولی پیوندی ناگسستنی با ارزش های انقلابی دارند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای ضداستکباری «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.
بیش از 300 نفر دانش آموزان با سردادن سرود همگانی، یاد و خاطره دانش آموزان شهید را گرامی داشتند.
راهپیمایان در پایان این مراسم با قرائت بیانیه ای ضمن تجدید میثاق با آرامانهای امام راحل بر حفظ وحدت وهوشیاری همه جانبه ملت اسلامی تاکید کردند.
مسعود مرسل پورفرماندار قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان قرچک همپای دیگر مردم ایران اسلامی با حضور پرشور، افتخارآمیز، به یاد ماندنی، با بصیرت و دشمن شکن خود در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری بر افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این شهرستان افزودند.
وی افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد، هر سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد پیوند مردم با نظام، رهبری و ایستادگی در راه حفظ آرمان های امام خمینی و انقلاب محکم تر می شود و هیچ چیز نمی تواند خللی در این پیوند معنوی و عشق مردم به اسلام، امام خمینی (ره) و تبعیت از رهبری وارد سازد.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور خود ثابت کردند که پاسخ یاوه گویی های دشمنان قسم خورده نظام را با حضور در صحنه می دهند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.