به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، در راستای تسهیل آمد و شد شهروندان، پیشگیری از ایجاد ترافیک سنگین جمعیتی، حفاظت از معابر عمومی و حفظ نظم راهپیمایی 22 بهمن، با تدابیر شهرداری تهران و برنامه ریزی و پهنه بندی های صورت گرفته توسط شرکت شهربان، 450 نیروی انضباط شهری با 170 دستگاه خودرو و 50 دستگاه موتورسیکلت، انضباط شهری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تهران را برقرار می کند.
بر اساس طرح انضباط شهری ویژه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، هرگونه بساط گستری در محورهای اصلی راهپیمایی و نیز بساط گستری تا عمق 200 متری محورهای اصلی راهپیمایی ممنوع است.
در این طرح، شهرداری های مناطق 2، 5، 6، 7، 9، 10، 11 و 12 به عنوان مناطق موظف و شهرداری های سایر مناطق به جز منطقه 20 به عنوان مناطق معین در اجرای طرح انضباط شهری مراسم راهپیمایی 22 بهمن تحت برنامه ریزی و نظارت شرکت شهربان، انجام وظیفه خواهند کرد.
450 نیروی انضباط شهری از ساعت 5 صبح روز یکشنبه 22 بهمن ماه 96 در محورهای تعیین شده مستقر خواهند شد.
به دلیل حضور شهرداری منطقه 9 در محور اصلی راهپیمایی، نیروهای انضباط شهری موظف در این منطقه از شنبه شب در محورهای مشخص شده، حضور خواهند داشت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.