به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های نماز جمعه ورامین گفت: مردم از تبعیض و فساد رژیم ستم شاهی به ستوه آمده اند و نباید این مشکلات امروز در جامعه اسلامی به چشم بخورد.
وی افزود : مردم از تبعیض ، بهره مندی افرادی خاص از ذخایر کشور ، مشکلات اداری و سردرگمی در بروکراسی اداری گلایه دارند و مسئولان موظفند تا این مشکلات را به صورت ریشه ای برطرف کنند.
لزومی اظهار کرد: اقدامات موثر مسئولان در رفع مشکلات جامعه ، مردم را به آینده نظام امیدوارتر می کند و لازم است تا برای تحقق این مهم، از ظرفیت و توان مردم به درستی استفاده شود.
وی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی با شعار الله اکبر ، بر رژیم شاه پیروزی شدند ، در جنگ تحمیلی دنیا را مبهوت قدرت خویش ساخته و بر تحریم ها و تهدیدات دشمن به پیروزی دست یافتند و قطعا با این شعار به قله های پیشرفت و توسعه دست می یابند.
امام جمعه پاکدشت با تأکید بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به فتنه ماه گذشته دشمنان نظام و یاوه گویی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بار دیگر پاییندی مردم را به أرمان های انقلاب به اثبات می رساند.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در حالی که در طول دوران رژیم ستم شاهی همواره تحت سیطره استکبار قرار داشتند امروز به برکت انقلاب توانسته اند در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، علمی و دینی رشد کرده و بسیاری از رتبه های جهانی را به خود اختصاص دهند.
لزومی تأکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، دشمن باید آروزی تضعیف نظام و شکست وحدت و یکپارچگی ملت را با خود به گور ببرد.
وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در منطقه گفت: امروز قدرت ایران باعث شده تا هیچ مشکلی در منطقه بدون حضور ایران اسلامی رفع نشود و این برنامه و اهداف ایران اسلامی است که بر منطقه حاکم شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.