«عملیات امدادی نیروهای آتش نشان برای مهار حریق ساختمان اداری واقع در خیابان ولی عصر(عج) به رغم گذشت حدود 24 ساعت همچنان ادامه دارد؛شهردار تهران که در محل حاضر شده می گوید ترک خوردگی دیوار مشاهده می شود و احتمال نشست یا تخریب ساختمان هم امکان دارد».
به گزارش ایرنا، سیدجلال ملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در محل حادثه افزود: کانون اصلی آتش در طبقه منفی 4 ساختمان است و تااین لحظه موفق شده ایم به طبقه فوقانی کانون اصلی آتش برسیم.
وی اظهار کرد: با تاکتیک های بکار گرفته موفق شده این دمای نسبی آتش در ساختمان را کاهش دهیم که امیدواریم این اقدام منجر به رسیدن به وضع پایداری برای مهار آتش شود.
ملکی با بیان اینکه تعدادی از نیروهای آتش نشان به نزدیکی کانون اتش در ساختمان رسیده اند، افزود: نیروها در زمان های کوتاه در محل حاضر شده و خارج می شوند.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، ساختمان هشت طبقه شرکت برق حرارتی دارای 8 طبقه روی زمین و 5 طبقه زیرزمین است.
وی با بیان اینکه ساختمان دارای اسکلت فلزی است؛ تصریح کرد: احتمال وقوع هرحادثه ا ی دور از ذهن نیست و با کاهش حرارت و تخلیه دود تلاش می کنیم نیروهای آتش نشان را تا طبقه منفی 3 ساختمان ا عزام کنیم.
به گفته وی، وضعیت طبقه منفی چهار ساختمان که محل بایگانی و کانون اصلی آتش است ، خوب نیست و تمام تلاش ما مهار کامل اتش در زیرساختمان برای پیشگیری از بروز حادثه است.
تهرام 9353**1625
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.