به گزارش خبرنگار ایرنا؛ علی امام روز چهارشنبه در حاشیه بازدید محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه جمعی از مدیران شهرداری افزود: خط 7 مترو به دلیل مشکلاتی که در بحث ایمنی و نداشتن سیگنالینگ داشت در آبان ماه سالجاری تعطیل شد.
وی تصریح کرد: مراحل تکمیلی و ایمن سازی این خط در حال انجام است و تا پایان بهار 97 این خط بازگشایی خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران امروز (چهارشنبه) با حضور در ایستگاه مترو محلاتی (تقاطع بزرگراه بسیج) از خط 7 مترو و ایستگاه های آن بازدید کرد.
در این بازدید 4 ساعته محسن هاشمی از بیشتر ایستگاه های خط 7 حدفاصل ایستگاه شهید محلاتی تقاطع بزرگراه بسیج تا ایستگاه شهید نواب صفوی بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این خط جهت آماده سازی برای بازگشایی در تاریخ تعیین شده توسط شهرداری تهران قرار گرفت.
پس از آن رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه مدیرعامل مترو و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با حضور در خط 2 مترو برای رسیدگی به مشکلات در جمع شهروندان آمدند و از نزدیک در جریان مشکلات این خط قرار گرفتند.

** افتتاح نمایشگاه عکس آیت الله در فدک
در ادامه محسن هاشمی رفسنجانی نمایشگاه عکسی با عنوان آیت الله در فدک در ایستگاه مترو فدک را افتتاح کرد.
همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه عکس با نام آیت الله در فدک تصاویری از سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در سفر خرداد ماه 1387 به شهر حائط واقع در 300 کیلومتری مدینه باغ فدک به نمایش درآمده و صحنه های شورانگیزی را ایجاد کرده است.
این نمایشگاه عکس در ایستگاه فدک در خط 2 مترو تهران تا 3 اسفند ماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.