سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش برف در مسیرهای ارتباطی استان تهران به ویژه محور هراز و فیروزکوه، اظهار کرد: محور هراز که از شب گذشته به علت بارش شدید برف، کولاک و یخ‌زدگی مسدود شده بود، از دقایقی پیش با وجود کولاک خفیف در برخی قسمت ها به طور موقت باز شد.
وی با بیان اینکه مسافرانی که سفرهای ضروری ندارند به هیچ وجه در این مسیر تردد نکنند، اظهارداشت : هم اکنون این محور با تلاش‌ نیروهای امدادی و راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر و . . . باز شده و در صورت هرگونه مشکل و ایجاد خطر برای مسافران بسته خواهد شد.
این مقام مسئول همچنین به دیگر محورهای مواصلاتی اشاره کرد و افزود: هم اکنون در محور فیروزکوه نیز شاهد بارش برف هستیم ولی تردد در این محور و همچنین آزاد راه تهران – پردیس در جریان است که از رانندگان می خواهیم حتما زنجیر چرخ استفاده کنند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به هموطنان توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و به زمانهای بعد موکول کند .
وی از رانندگان خواست که با سرعت مطمئنه تردد کنند و ازعجله و شتاب پرهیز کرده و تجهیزات زمستانی و ایمنی به خصوص زنجیر چرخ ، پوشاک ، تغذیه و مواد غذایی کافی به همراه داشته باشند.
لازم به ذکر است، شهرستان دماوند و فیروزکوه از شب گذشته شاهد بارش برف در تمامی نقاط شهری و کوهستانی بوده به گونه ایی که به دلیل کولاک و مه غلیظ، شب گذشته تاکنون محور هراز مسدود بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.