به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا راه پیما گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا و اعلام مرکز هواشناسی استان تهران، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در نوبت صبح روز یکشنبه(هشتم بهمن) تعطیل است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای تعطیلی مدارس در نوبت بعدازظهر، فردا تصمیم گیری خواهد شد.
همچنین اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد:با توجه به بارش برف و یخبندان تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نوبت صبح روز یکشنبه(هشتم بهمن ماه) تعطیل است.
اداره کل هواشناسی استان تهران امروز با صدور اخطاریه ای نسبت یخ زدگی معابر در اثر بارش برف، تگرگ و وزش باد شدید در مناطق مختلف استان از جمله پایتخت هشدار داد.
براساس این اخطاریه، با شدت گرفتن فعالیت سامانه بارشی از امشب تا بعدازظهر فردا(یکشنبه) در اکثر مناطق استان تهران بارش برف و مه گاهی همراه با وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود که در ارتفاعات با مه غلیظ و کولاک برف همراه خواهد بود.
همچنین در بخش های جنوبی و غربی استان وزش باد از شدت بیشتری برخوردار است.
براساس این اخطاریه فردا (یکشنبه) کاهش شدید دما در حدود 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود که منجر به یخ زدگی معابر عمومی در صبح روز دوشنبه خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.