داریوش خطیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در سال های گذشته چاه های عمیق و نیمه عمیق متعددی در نقاط مختلف شهر کهریزک حفر شده است که باتوجه به کاهش نزولات جوی و استفاده غیر اصولی از چاه های غیر مجاز، سطح آب سفره های زیرزمینی را کاهش داده است که این موضوع یکی از تهدیدهای زیست محیطی شهر محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: مسدود شدن این چاه ها در راستای اجرای طرح مشارکتی واحد فضای سبز شهرداری و اداره منابع آب شهرستان ری به اجرا درآمد.
وی اظهار کرد: در این طرح مشارکتی که با هدف کاهش تخریب محیط زیست و افزایش سطح بهره برداری از منابع آبی شهر صورت گرفت، سه حلقه چاه قدیمی در بوستان معراج، بهشتی و قلعه شیخ شناسایی و پلمپ شد.
مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک گفت: در کنار اجرای طرح عدم دسترسی به چاه های قدیمی جلسه ای با حضور شهردار، اعضای شورا و نماینده بخشداری با موضوع تعیین و تکلیف چاه های غیر قابل شرب موجود در شهر برگزار شد که در صورت تملک چهار حلقه چاه مذکور بخش قابل توجهی از نیاز آبرسانی به فضاهای سبز شهری تامین می شود.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
انتشار: روح اله صائب
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.