به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران در حالی به پیروزی رسید که هیچ یک از اندیشمندان سیاسی جهان حتی تصور نیز نمی کردند که باورهای دینی یک ملت بتواند با ایجاد تحول در ایران ، نظام سلطه را ساقط کرده و نظام جدیدی را در کشور پایه ریزی کند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری در حالی وارد چهلمین سال پیروزی با شکوه انقلاب می شود که با وجود تمامی مشکلات ، تنگناها و هجمه هایی که دشمن علیه این نظام الهی تدارک دیده به راه پیشرفت و توسعه خود ادامه می دهد و همه وظیفه دارند تا دستاوردهای کشور را به اطلاع عموم مردم به ویژه جوانان و آینده سازان ایران اسلامی برسانند.
وی از ادارات و نهادهای دولتی و خدمات رسان خواست تا به مناسبت دهه مبارک فجر خدمات و امتیازات ویژه ای برای مردم قائل شده و با برپایی ایستگاه های فرهنگی، مردم را نیز در شادی پیروزی انقلاب شریک و سهیم کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این جلسه گفت: کمیته های 18 گانه ستاد دهه فجر شهرستان ورامین بیش از 2 هزار برنامه را همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار کرده و خدمات ویژه ای را به مردم ارائه می دهند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: برنامه های دهه فجر از 12 بهمن با اجرای برنامه کاروان نمادین ورود امام(ره) به ایران اسلامی آغاز شده و در این روز زائران امام راحل، به حرم مطهر ایشان اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: کمیته های 18 گانه ستاد دهه فجر متشکل از کمیته بسیج، ایثارگران، اصناف، فرهنگی و هنری، تربیت بدنی، کارگری، دانش آموزی، کمیته بانوان، روستایی، عشایری، دانشجویی، مساجد، تشکل های اسلامی، کودک و نوجوان، ارتباطات و اطلاع رسانی و همیاری و تشکل های مردمی در شهرستان ورامین تشکیل شده و فعالیت خود را جهت اجرای با شکوه ایام الله دهه فجر آغاز کرده اند.
وی افزود: اعزام زائران به مرقد امام راحل، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری مسابقه قرآن، نهج البلاغه و احکام فرهنگیان ، برپایی همایش یاوران انقلاب ویژه دانش آموزان ، برگزاری یادواره شهدای روستای محمدآباد عرب ها، برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه فرهنگیان، برگزاری جشنواره ورزشی روستایی، گلباران مزار شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های دهه فجر ورامین است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.