محمد حسین مقیمی شامگاه سه شنبه پس از برگزاری نشست 3 ساعته رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین نشست رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران امشب با حضور سرمایه گذاران 9 پروژه در سطح استان تهران بر گزار شد.
وی اظهار کرد: پروژه های رسیدگی شده در حوزه های گردشگری؛ خدمات فروش مصالح ساختمانی؛ تولید انرژی های نوین؛ احداث پالایشگاه شیر و تعاونی دامداری بود.
استاندار تهران ادامه داد: طرح احداث پالایشگاه شیر در شهرستان شهریار با ظرفیت سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری یکی از پروژه های شاخص استان تهران است که اگر این پروژه به بهره برداری برسد کشور از واردات کره معاف می شود که این مرکز سالانه می تواند 71 هزار تن کره تولید کند که 51 هزار تن مصرف داخل می شود و 20 هزارتن کره به سایر کشورها صادر کند.
وی استفاده مرغداری ها از سوخت فسیلی سالم یکی از مهمترین اقدام است که در این جلسه بر رفع مشکلات تعدادی از مرغداری ها در شهرستان فیروزکوه تصمیماتی اتخاذ شد.
دومین جلسه رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران شامگاه سه شنبه به ریاست استاندار تهران؛ سرمایه گذاران و مدیران دستگاههای اجرایی در بخش های جهاد کشاورزی؛ منابع طبیعی؛ محیط زیست؛ گردشگری؛ اداره گاز و صنعت، معدن و تجارت در استانداری تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شود.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.