به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پلیس آگاهی پایتخت، قاتل راننده یک دستگاه خودرو به نام جواد که با اصابت گلوله به ناحیه سرش در بیست و نهم مهرماه امسال به قتل رسیده بود،با انجام اقدامات ویژه پلیسی دستگیر شد.
با انجام اقدامات ویژه پلیسی ،مرتضی که از دوستان قدیمی مقتول بوده و بنا بر اظهارات خانواده مقتول قرار بوده تا جواد جهت پیگیری طلب مالی اش به وی مراجعه کند.
متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بدهکاری به مقتول و حتی ملاقات با وی در شب جنایت شد اما در ادامه تحقیقات و با ارائه مدارک از سوی کارآگاهان، پس از گذشت 60 روز مرتضی لب به اعتراف گشودو گفت: شب جنایت در حالیکه جواد جهت گرفتن پولش به درب خانه ما آمده بود ، با اسلحه ای که از چند سال پیش تهیه کرده بودم به سراغش رفتم ؛ سوار ماشین جواد شدم و از او درخواست مهلت کردم اما او شرایط بسیار سختی را برای تسویه مالی برایم تعیین کرد و به این جهت تصمیم به کشتن او گرفتم ؛ از او درخواست کردم تا حرکت کند ؛ پس از دور شدن از خانه ، ناگهان اسلحه را از زیر لباس خارج کرده و به سمت جواد شلیک کردم؛به سرعت از ماشین خارج شده ، اسلحه را داخل سطل آشغال انداخته و به سرعت به خانه برگشتم'.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی صحت اظهاراتش در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/ 1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.