به گزارش خبرنگار ایرنا، سیاوش شهریور روز دوشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان و مربیان تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: باید ایجاد نشاط و شادمانی در میان دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دختر جدی گرفته شود.
وی با اشاره به تغییر سبک زندگی در دنیای امروز گفت: بسیاری از افراد جامعه از جمله دانش آموزان در معرض بیماری های جسمی و روحی، دیابت و چاقی و غمگینی و تنهایی هستند.
شهریور افزود: معلمان تربیت بدنی در مدارس علاوه بر ویژگی های جسمی دانش آموزان باید به مسائل روحی و روانی آنان هم توجه کنند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران خواستار شد: معلمان تربیت بدنی نذر فرهنگی را در راستای ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان جزء برنامه های خود قرار دهند.
وی گفت: معلمان تربیت بدنی در این نذر فرهنگی می توانند ورزش همگانی و مهارتی را ماهانه به یکصد بانو یا یکصد مرد پایتخت آموزش دهند.
شهریور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود جهان پهلوان مرحوم غلامرضا تختی را یکی از قهرمانان و پهلوانان کشور دانست که معلمان تربیت بدنی می توانند او را به عنوان الگوی خود قلمداد کرده و راه و منش مرحوم تختی را در دانش آموزان خود پرورش دهند.
شهریور گفت: معلمان تربیت بدنی باید افرادی تربیت کنند که نیرومند، سالم و اهل مروت و مدارا باشند.
همایش تجلیل از پیشکسوتان و مربیان تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران روز دوشنبه با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، سیاوش شهریور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، یکهزار و 600 مربی تربیت بدنی و پیشکسوت شهر تهران و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی ** انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.