وی در گفت و گویی که باشگاه استقلال متن آن را منتشر کرد، گفت: استقلال در رده های پایه از بهترین تیم های ایران است و 11 بازیکن در حال حاضر در تیم های پایه ملی فعالیت می کنند. همچنین از دیگر شهرهای کشور، بازیکنان جوان در تیم های پایه استقلال و در محدوده مجموعه ورزشی امام رضا(ع) ساکن هستند.
افتخاری گفت: ما تلاش می کنیم تا دیگر استعدادهای فوتبال شناسایی شده تا بعد از پرورش در این مجموعه به سطح اول فوتبال کشور اضافه شوند.
مدیرعامل استقلال با اشاره به اینکه برای کمک به رشد جوانان نیاز به امکانات و برنامه ریزی است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا استعدادها خوب آموزش ببینند و ساناک دستیار آقای«وینفرد شفر» سرمربی تیم بزرگسالان با توجه به تجربه خوبی که در کشور جمهوری چک در تیم های پایه داشته است، در آینده کمک شایانی خواهد کرد.
افتخاری افزود: البته امیدوارم برای فعال شدن تیم های پایه مسئولان کمک های لازم را دریغ نکنند.
مجموعه ورزشی امام رضا، نخستین ورزشگاهی است که توسط شهرداری تهران با برخورداری از امکاناتی مناسب ساخته شده است و می‌ تواند نقش چشمگیری در برگزاری مسابقات ملی و بین ‌المللی در رشته فوتبال داشته باشد. این ورزشگاه در تاریخ 28 دی 1394 به مدت سه سال به استقلال واگذار شد ولی همچنان به دلیل آماده نبودن بخشی هایی از آن به خصوص چمن ورزشگاه، آبی پوشان پایتخت تمرینات آماده سازی خود را در ورزشگاه صنایع دفاع پیگیری می کنند.
این مجموعه در زمینی به گستردگی ۴۴ هزار و 200 مترمربع در محدوده جنوبی منطقه ۱۸ و در نزدیکی بزرگراه آزادگان به بلوار الغدیر واقع است و افزون بر گنجایش 10 هزار نفری دارای امکاناتی مانند دو زمین چمن مصنوعی، پیست دومیدانی، دوچرخه ‌سواری، صخره‌ نوردی و فضاهای جانبی موردنیاز از جمله پارکینگ خودرو، پایانه اتوبوسرانی و ایستگاه مترو است. چمن این زمین از نوع چمن مصنوعی برابر با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال است و زیرسازی این چمن به گونه ‌ای است که در هنگام نیاز می ‌توان آن را جایگزین چمن طبیعی کرد.
ورزشی**9029**1545**1625
تنظیم کننده: محممد مهدی موذن** انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.