به گزارش ایرنا ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، عوامل انتظامی شهرستان پردیس عصر روز سه شنبه با اطلاع از وقوع درگیری و نزاع بین دو طایفه در روستای سعیدآباد ازتوابع بخش جاجرود شهرستان پردیس بلافاصله برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
با تلاش نیروهای انتظامی ، آرامش در منطقه حاصل شد ولی به ناگهان این درگیری از سر گرفته شد که برخی از این افراد ، با ماموران کلانتری نیز درگیر شدند که با ناچار یکی ازمامورین ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی نمود که بر اثر ازدحام جمعیت متاسفانه براثراصابت گلوله ، یکی ازطرفین دعوا فوت کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس ضمن تاکید بر رعایت نظم وانضباط وآرامش اجتماعی توسط همه افراد جامعه ، با ابراز تاثر از این اتفاق ، اعلام داشت چنانچه قصوری از طرف ماموران اثبات شود وفق مقررات و قوانین اقدام خواهد شد .
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.