رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه مشترک خود با مدیران عامل 2 تیم پرسپولیس و استقلال، افزود: براساس هماهنگی های انجام شده دراین جلسه، مجموعه ورزشی درفشی فر به باشگاه پرسپولیس و مجموعه کمپ زنده یاد ناصر حجازی و مرغوبکار نیز به تیم فوتبال استقلال تهران واگذار می شود.
وی با بیان اینکه این واگذاری براساس موافقت و دستور وزیر ورزش و جوانان انجام می شود، اظهار کرد: با انتقال این سه مجموعه تحت مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به سرخ های آبی پایتخت، مشکل زمین و امکانات ورزشی این 2 تیم پرطرفدار حل می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: موضوع انتقال سند این مجموعه های ورزشی به نام 2 تیم پرسپولیس و استقلال از سوی واحد حقوقی وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است.
به گفته وی، با انجام کارهای اداری، قانونی و انتقال رسمی سند، این مجموعه های ورزشی به صورت قطعی و دائمی به تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران واگذار می شود.
مجموعه ورزشی درفشی فر در غرب تهران حدود 17 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجموعه دارای زمین چمن، سالن بدنسازی و استخرسرپوشیده است.
کمپ ناصر حجازی در غرب تهران حدود 40 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجوعه دارای یک زمین چمن فوتبال با 5 هزار سکوی تماشاگر است.
مجموعه ورزشی مرغوبکار در جنوب غرب تهران حدود 12 هزار مترمربع وسعت دارد، این مجموعه دارای یک زمین چمن تمرینی است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز شهرداری تهران 2 مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا(ع) را برای مدت 3 سال در اختیار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال پایتخت قرار داد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7247/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.