سردارعبدالرضا ناظری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت :طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ذوالفقار 96 در تمامی هفت شهرستان تحت پوشش فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با محوریت شهرستان ورامین با اولویت قرار دادن انضباط اجتماعی برگزار می شود.
وی مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و دستگیری ، متلاشی ساختن باندهای ضد امنیت اجتماعی، برخورد با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز ، کشف انواع اقلام ضد فرهنگی، دستگیری خرده فروشان و انهدام باندهای مواد مخدر، دستگیری معتادان پرخطر ، مقابله و دستگیری با سارقان و مالخرها و برخورد با قاچاقچیان کالا و سوخت را از مهمترین اهداف این طرح اعلام کرد.
ناظری تصریح کرد: شناسایی و برخورد با محل انبار کالاها و محصولات بهداشتی و خوراکی غیر مجاز ، برخورد با تخلفات رانندگی ، برخورد با رانندگانی که اقدام به آلودگی صوتی کرده و برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کنند و توقف خودروهای دارای جریمه بالای 10 میلیون ریال از دیگر اهداف اجرای این طرح می باشد.
وی بیان کرد: اجرای طرح های امنیت اجتماعی بدون حمایت و مشارکت مردمی امکان پذیر نیست و یقینا دست یابی به اهداف این طرح به همراهی مردم نیاز دارد.
طرح ارتقاء امنیت ذوالفقار 96 در راستای اجرای طرح های ذوالفقار 95 که پیش از این در هریک از شهرستان های شرق استان تهران برگزار شد ، با محوریت شهرستان ورامین اجرا می شود.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ،قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.