به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده بسیج دانش آموزی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در این مراسم گفت: مدافعان حرم با الگو گیری از عملکرد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پا به صحنه نبرد با تکفری ها و داعشی ها در عراق و سوریه گذاشتند و در این راه از جان و مال خود گذشتند.
سردار علی حسنی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از شهدای هشت سال دفاع مقدس درس ایثار، شهادت، شهامت، از خود گذشتگی و ولایت مداری آموختند اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در امتداد شهدای دفاع مقدس حرکت کردند و برای نجات اسلام و حریم ولایت به میدان نبرد وارد و در این راه به درجه والای شهادت نائل شدند.
سردار حسنی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که مسئولان و مردم می توانند در بزرگداشت شخصیت و کار بزرگ شهدا و خانواده های این یاران سفر کرده، انجام دهند.
وی به پیروزی جبهه مقاومت در مقابل گروه تروریستی تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام امروز حاکمیت داعش را از بین بردند ولی نباید دشمنی های حامیان داعش و تکفیری ها را در مواجهه با امت اسلامی فراموش کنیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان حضور داشتند، از خانواده 5 شهید مدافع حرم با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
3218**1625
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.