به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از استانداری تهران، محمد حسین مقیمی در دیدار مردمی با شهروندان پردیس که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه از ابتدا در ساخت مسکن مهر به هزینه زیرساخت ها توجه نشده بود افزود: ساخت بیمارستان، معابر، فروشگاه ها، مسجد، مدرسه، پاسگاه انتظامی و فضای سبز و امکانات آب، برق و گاز از مهمترین نیازها است که بیش از هزینه ساخت خانه های مسکن مهر اعتبار نیاز دارد.
وی ادامه داد: این موضوع در دولت در حال انجام است و پس از تکمیل زیرساخت ها خانه ها بهره برداری و واگذار می شوند.
مقیمی افزود: حدود ٢٢ درصد از مسکن مهر پردیس به طور کامل تکمیل شده و باقیمانده آن به همراه تکمیل زیرساخت ها واگذار خواهد شد و در این زمینه تیم تخصصی مسئولان و کارشناسان هفتگی جلساتی برگزار می کنند و پیگیری ها از سوی فرماندار در حال انجام است.
فرماندار پردیس نیز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پردیس که با حضور استاندار تهران در سالن اجتماعات پارک فناوری برگزار شد با اشاره به فعالیت کمیته عمران و زیربنایی شهرستان اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع شهرستان مسکن مهر و تأمین امکانات زیربنایی آن از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب است.
مرتضی حیدری ادامه داد: در زمینه برق و گاز مشکلی نداریم اما در بحث آب و فاضلاب مسکن مهر با مشکلات و هزینه روبه‌رو هستیم، در همین راستا اگر این مسائل در فازهای 5، 9 و 11 مورد بررسی قرار نگیرد، مشکل‌ساز است.
وی با بیان اینکه فاضلاب روستای سعیدآباد یکی از معضلات و مشکلات است تصریح کرد: برای مقابله با مشکلات فاضلاب سعیدآباد باید تصفیه‌خانه ساخته شود که اعتبارات آن اختصاص پیدا کرده اما با محیط ‌زیست مشکل داریم.
حیدری عنوان کرد: در مسایل روبنایی مسکن مهر شامل مدرسه، مسجد، مسائل بهداشت، درمان و پزشکی در بیمارستان شفا که خصوصی است، هزینه‌ها بالاست و همه مردم نمی‌توانند استفاده کنند که پیشنهاد می‌شود تا دانشگاه شهید بهشتی خدمات دولتی ارائه دهد.
در پایان استاندار تهران مصوب کرد که با توجه به نیاز پردیس، بیمارستان 160 تختخوابی در این شهرستان احداث شود.
محمدحسین مقیمی استاندار تهران امروز چهارشنبه به همراه جمعی از معاونان و مدیران استانداری به منظور بررسی وضعیت شهرستان و شرکت در جلسات کاری، وارد شهرستان پردیس شد.
حضور در شورای مشترک برنامه ریزی و توسعه استان با کمیته برنامه ریزی شهرستان در قالب چهار کارگروه، دیدار مردمی با شهروندان پردیس، دیدار با نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی و حضور در جمع اعضای شوراهای شهرستان پردیس از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار تهران به پردیس است.
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار: محسن فتاحی
تهرام 6139**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.