به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی کنگرلو روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: انتخابات پنجمین دوره شورای هیات های مذهبی شهرستان ری روز جمعه از ساعت هشت صبح تا چهار بعد از ظهر همزمان با سراسر کشور و با مشارکت گسترده هیات های مذهبی و قرآنی در شهرستان ری برگزار شد.
وی با بیان اینکه انتخابات شورای هیات های مذهبی در کمال آرامش و صحت و زیر نظر نمایندگان فرمانداری، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: 18 کاندیدا در این انتخابات شرکت کرده بودند که از این میان 13 نفر رای آوردند.
کنگرلو تعداد هیات های مذهبی این شهرستان را یکهزار و 250 هیات دارای مجوز اعلام کرد و گفت: هر هیات مذهبی حق انتخاب یک نفر از کاندیداها را داشتند و تمامی کسانی که می خواستند در این انتخابات شرکت کنند؛ باید در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری حضور پیدا می کردند.
وی ادامه داد: محمد حاج ابولقاسمی، محمدرضا حبیبیان، سید محمد مرتضوی، محمد اکبری، غلامرضا شکری، محسن سبزعلی، حسین نجاریان، حسن سبحانی، سیروس سوری، بتول طاهری، محمدرضا رام، مهدی شفیعی و حمید وحیدی به عنوان اعضای اصلی شورای هیات های مذهبی این شهرستان انتخاب شدند.
وی در خصوص نقش شورای هیات های مذهبی نیز گفت: این شوراها حلقه اتصالی این سازمان با هیات های مذهبی و بازوان اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می روند.
کنگرلو یادآرو شد: نمایندگان این شورا کار نظارت، ارزیابی، برنامه ریزی و فرهنگ سازی را در میان هیات های مذهبی برعهده دارند.
وی در پایان با انتقاد از برخی سایت های خبری شهرستان ری که پس از اتمام انتخابات، نتایجی غیرواقعی را اعلام کردند، گفت: مردم باید نتایج انتخابات را فقط از خبرگزاری های رسمی و موثق دنبال کنند و به اخبار برخی کانال های تلگرامی اعتنا نکنند.
3218** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.