به گزارش ایرنا، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) در این مراسم با بیان اینکه امروز چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، اظهار داشت: فرزندان نسل چهارم انقلاب با الگو برداری از شهدای هشت سال دفاع مقدس در سنگر علم و دانش تلاش و مجاهدت کنند و در این راه ذره ای از آرمان ها امام راحل کوتاهی نکنند.
حجت الاسلام محمد نعیمی با بیان اینکه ما باید تا پای جان در جهت احیای آرمان های امام خمینی(ره) تلاش کنیم، تصرح کرد: یکی از بزرگتری آرمان های امام بزرگوار تشکیل حکومت الهی بود که نظام اسلامی را تشکیل داد و امروز بر ما واجب است که از آرمان ها و ارزش های این نظام اسلامی تا پای جان دفاع کنیم.
وی تصریح کرد: اگر ارزش های این نظام حفظ نشود از نظام اسلامی جز یک کالبد بی روح و جان چیزی باقی نخواهد ماند.
وی اساس و شاکله اصلی نظام اسلامی را وجود ولی فقیه دانست و افزود: امروزه با هر صدا و حرکتی که بخواهد ستون های این اصل اساسی را نشانه گیرد، برخورد خواهیم کرد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران آرمان دیگر امام خمینی(ره) را سرسازش نداشتن با دشمنان و مستکبران بیان کرد و ابراز داشت: امام راحل هرگز با مستکبران کنار نیامد و رابطه ما با استکبار جهانی را رابطه گرگ و میش می دانست و امروز بر ما واجب است، تا زمانی که مستکبران دست از استکبار خود برنداشته اند با آنان کنار نیاییم.
حجت‌الاسلام نعیمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص)، کریمی معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، مرادی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان تهران و جمعی از دانش آموزان بسیجی استان تهران در این مراسم حضور داشتند وبا حضور پرشور خود در حرم امام راحل یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
6003** 3218
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.