حسینعلی شیبانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بیش از 3 هزار و 200 خانواده نیازمند تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام شهرستان ورامین قرار دارند که این خانواده ها از فرزندانی برخوردارند که به تحصیلات تکمیلی علاقه دارند و به دلیل مشکلات مالی ، امکان حضور آن ها در دانشگاه وجود ندارد.
وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با افتخار به اقشار مختلف جامعه از جمله ایثارگران، جانبازان و محرومان جامعه خدمات ویژه ای ارائه می‌‌دهد و در حضور این افراد در دانشگاه ، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا گفت : مسئولان این واحد دانشگاهی تلاش دارند تا با اجرای طرح های حمایتی ، هیچ علاقمندی به تحصیلات تکمیلی در صورت عدم تمکن مالی از ادامه تحصیل باز نماند.
شیبانی تصریح کرد: با برگزاری جلسه مشترک با مسئولان کمیته امداد ورامین، نحوه حمایت و راهکارهای ادامه تحصیل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بررسی و دو نهاد در راستای بهره مندی و ایجاد هم افزایی بیشتر در ارائه خدمات رسانی مطلوب به محرومان منطقه بحث و بررسی و تفاهم نامه ای را امضاء کردند.
وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و کمیته امداد ، زمینه ادامه تحصیل بییش از 3 هزار نفر از افراد تحت پوشش این نهاد فراهم شد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا بیش از 17 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا دارد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.