به گزارش،ایرنا بهاره اروین عضو شورا روز سه شنبه در چهاردهمین جلسه شورا گفت:با تصویب این لایحه مطالبت شهرداری در یک مدت کوتاه با تخفیف 35 درصد روبرو می شود.
وی گفت: اگر این لایحه تصویب شود پرداخت تمام مطالبات تا دی ماه امسال با 35 درصد تخفیف و تا فروردین 97 با 30 درصد تخفیف همراه است.

**محمد سالاری عضو دیگر شورا به عنوان مخالف افزایش تخفیف تا ٣٥ درصدگفت: اینکه به شهروندان فضایی برای تسویه بدهیم موافق هستم اما این پیشنهاد مغایر بخشنامه شماره 2 نجفی است.
وی ادامه داد: وقتی نجفی بخشنامه شورای مناطق را ابلاغ کرد، اوضاع در مناطق منطقی شد.
وی افزود: حالا اساسا با این مصوبه به مردم این را اعلام می‌کنیم که کسانی که قانون را دور بزنند ٣٥ درصد تخفیف می‌دهیم.
سالاری بابیان اینکه شهرداری تخلف می‌کند و آرای ماده ١٠٠ را اجرا نمیکند گفت: در شورای گذشته تصویب شده تثبیت در برابر عوارض قانونی بگیرند برای تنبیه شدن، اما این شورا می‌گوید ٣٥ درصد تشویق میکنیم.

**حسن رسولی عضو دیگر شورا موافق طرح افزایش تخفیف تا ٣٥ درصد گفت: بارگذاری بر عرصه های شهری و تعیین کاربری ها برعهده شورایعالی است.
وی ادامه داد: کمیسیون ماده ٥ در شهرها فعال است تا ماموریت یابند تغییرات بعد از تصویب طرح جامع و تفصیلی را مطرح کند و مصوبه ها کاملا قانونی ولازم الاجرا است.
رسولی اظهار کرد: 23 درصد جایزه خوش حسابی تشویقی است که سالهای گذشته همه شوراهای اسلامی به منظور تشویق مودیان شهرداری های سراسر کشور به پرداخت نقدی عوارض ارائه شده است.

**محمود میرلوحی نیز به عنوان مخالف لایحه گفت:درآمدهای شهرداری متعادل و پایدار نیست و از مبهم گذشته است اگر روال ادامه داشته باشد آینده تهران در هاله ای از ابهام میرود.
وی ادامه داد: شاهد بودید که در شهریورماه برای پرداخت حقوق شهرداری مشکل داشتند.
میرلوحی بیان کرد: براساس این لایحه متخلفان طی اقساط ٣٦ ماه، هزینه تخلف را می‌پردازند.
در نهایت اعضای شورای شهر به این لایحه رای ندادند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه اقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7244/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.