به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین خاطرنشان کرد: آمریکای امروز دیگر از آن ابهت پوشالی برخوردار نیست و سایر کشورها نیز از سیاست های خصمانه آن حمایت نکرده و از آن پیروی نمی کنند.
وی اظهار کرد: برجام بر اساس سیاست هایی انجام شد و رهبر معظم انقلاب نیز با کلیات آن موافقت کردند ، و همه کشورها باید به آن پایبند باشند.
محمودی با بیان اینکه مساله موشکی ایران، حقوق بشر، معرفی سپاه به عنوان تروریست و دیگر موارد بهانه تراشی های آمریکا برای هجمه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مقاومت ملت ایران، این توطئه ها را نیز خنثی می کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به تلاش آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت: آمریکا بداند که سپاه، به ویژه سپاه قدس، به منزله تمام ملت ایران، بلکه بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان است و توهین آمریکا به سپاه، خشم ملت ایران و دیگر ملل آزادیخواه جهان را در بر دارد.
محمودی تاکید کرد: ملت ایران هیچ گاه ازدیوانگی های ترامپ و نقض برجام توسط آمریکا واهمه ای ندارد.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام نیز یادآور شد: مردم ایران با جنگ فرهنگی تمام عیار روبرو هستند که در آن استکبار جهانی تلاش دارد اسلام ناب محمدی را مورد هجمه قرار دهد و اگر در این مسیر کوتاهی کنیم، قطعا آسیب می بینیم .
وی در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به فعالیت افراد در فضای مجازی خاطر نشان کرد: هدف افرادی که امروز در فضای مجازی به شایعه پردازی، خبرسازی و دروغ پراکنی مشغول هستند، خیرخواهانه نیست؛ اگر دستگاه قضایی در رده های مختلف با قدرت، قاطعیت و صلابت حکم خدا را درباره مجرمان اجرا می کرد و قضات شجاع و توان مند، به دور از پیچ و خم های اداری اقتدار این جایگاه را حفظ می کردند، کار به این جا نمی رسید.
وی گفت: امروز برخی افراد با کمال بی شرمی و بی حیایی جایگاه قوه قضاییه و شخص رییس قوه را هدف قرار می دهند و علیه او جو سازی می کنند، زمانی که می بینند قوه قضاییه به سراغ متهمان قدرتمند و وابسته به افراد و جریانات سیاسی می رود، فریاد سر می دهند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254/7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.