محسن شریف روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس ، ستاد استقبال از مهر در شهرداری شهرستان قرچک تشکیل می شود تا شرایط برای آغاز سال جدید تحصیلی و پذیرایی از دانش آموزان فراهم شود.
وی افزود: این ستاد با همکاری مسئولین واحد های زیباسازی ، تاسیسات ، امور شهر، موتوری ، آتش نشانی و خدمات ایمنی، رفع مزاحمت های شهری و حمل و نقل و ترافیک تشکیل شده است و با اجرای طرح های مختلف ، شهر برای فرارسیدن سال تحصیلی جدید آماده می شود.
شریف از ترمیم روکش آسفالت ، نوسازی مبلمان شهری ، نصب ست های ورزشی ، رنگ آمیزی جداول ، نصب پایه چراغ های روشنایی ، لایروبی جویها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی ، خط کشی ترافیکی معابر از جمله فعالیت های ستاد استقبال از مهر در شهرستان قرچک یاد کرد.
سرپرست شهرداری قرچک بیان داشت: گلگاری میادین و بلوارهای شهرستان ، جمع آوری خودروهای فرسوده ، ترمیم پیاده روهای شهر و نصب المان های شهری از دیگر فعالیت های شهرداری قرچک در اجرای طرح استقبال از مهر است.
وی هدف از این طرح را جمع آوری زباله، نخاله، شستشو، لایروبی، بهسازی، روشنایی، فضای سبز و غیره عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح با هدف رسیدگی ویژه به محلات شهر قرچک و با حضور نیروهای خدماتی، فضای سبز، عملیاتی، نظارتی و مدیریتی انجام می شود.
سرپرست شهرداری قرچک افزود: این طرح تا آخر مهر ماه امسال به منظور پاکسازی محله ای ، آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و نازیبایی های بصری و زیست محیطی در مناطق مختلف ادامه می یابد.
شریف بیان داشت: به منظور ساماندهی و آماده سازی فضای محیطی برای آغاز سال تحصیلی جدید، خدمات رسانی شهری ویژه در مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی قرچک انجام می شود.
سال تحصیلی جدید با حضور 52 هزار دانش آموز در مدارس قرچک آغاز می شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.