به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : در مواجهه با جنایات صورت گرفته علیه مسلمانان میانمار ، وجدان های جهان به خواب رفته و کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت مرگبار اختیار کرده اند
وی اظهار کرد: در این جنایات ، خانه مسلمان به آتش کشیده میشود ، آن ها را در دریا غرق می کنند ، سرهای آنان را بریده و زنده زنده در آتش می سوزانند و دنیا همچنان در سکوت نظاره گراین جنایات است.
محمودی افزود : در شرایطی که مجامع بین المللی و حکام کشورهای اسلامی در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده اند ، این بزرگان جهان اسلام و روشنفکران دنیا هستند که باید در برابر این جنایات فریاد بکشند و این جنایات وحشیانه و دردناک دولت و ارتش میانمار را که در تاریخ بشریت بی سابقه است را محکوم کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود : دولت و دستگاه دیپلماسی، قوه قضاییه مجلس و نیز علمای اسلامی باید اقدام جدی در برابر این جنایات داشته و پرچم دار دفاع از مسلمانان میانمار باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اسلامی گفت : تحریم های 2 شرکت و 7 فرد حقیقی کشورمان توسط آمریکا نقض آشکار برجام است.
محمودی افزود : بهانه گیری های آمریکا در خصوص مسائلی مانند فعالیت های موشکی ایران و مساله حقوق بشر نشان از کینه دیرینه آامریکا علیه ایران و انقلاب اسلامی دارد و تحریم های جدید خط بطلانی بر تبلیغات برخی ساده لوحان داخلی که برجام را موهبتی بزرگ می دانستند، کشید.
خطیب موقت جمعه ورامین افزود :آمریکا با پررویی تمام سخن از بازرسی مراکز نظامی ایران می زند ولی باید بداند که این آرزو را به گو خواهد برد.
وی گفت : آمریکا که در سیاست های خود در کشورهای عراق ، سوریه ، لبنان و فلسطین به خاطر سیاست های ایران اسلامی با شکست مواجه شده باید هم از ایران عصبانی باشد و از هر فرصت برای دشمنی با ملت ما استفاده کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهند:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.