علی ایلکا شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری پنجاه و پنجمین جلسه هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال تهران که در مجتمع فرهنگی سپیدار برگزاری شد، افزود: منطقه شمال غرب تهران بزرگترین حوزه ورزشی پایتخت است که 8 شهرداری در این حوزه استحفاظی فعالیت دارند.
وی بیان کرد: در این حوزه 40 هیات ورزشی فعالیت دارند.
ایلکا در ادامه از برگزاری مسابقات آینده سازان در این حوزه ورزشی خبر داد و گفت: از 10 شهریورماه مسابقات آینده سازان ورزشی تهران در 30 رشته و با اولویت رشته های المپیکی و با هدف انتخاب ورزشکاران برای مسابقات المپیک 2020 در حال برگزاری است.
رییس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران با اشاره به برگزاری پنجاه و پنجمین جلسه هیات مذهبی جامعه فوتبال تهران در آستانه عید غدیر خم گفت: از سال 87 با تشکیل هیات مذهبی جامعه فوتبال تهران متوسلین به امام حسن مجتبی (ع) در آستانه اعیاد و مناسبت های مذهبی این جلسات بصور ماهانه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: این جلسه که به میزبانی اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران برگزاری شده است و از تعدادی ورزشکاران پاراالمپیکی و خانواده های معظم شهدا و همچنین از تعدادی ورزشکاران سادات تجلیل می شود.
پنجاه و پنجمین جلسه هیات مذهبی جامعه فوتبال تهران با حضور محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال؛ طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران و جمعی از ورزشکاران برگزارشد.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.