به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با حضور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور، حسن کریمی معاون فنی و عمرانی استانداری تهران، سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد.
بنابراین گزارش سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، گزارشی از مسایل، مشکلات، توانمندی ها و اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان شهریار ارائه کرد.
در ادامه حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار با ذکر روایتی از امام محمد باقر علیه السلام ضمن تاکید بر وجود هماهنگی، همکاری و تعامل مناسب بین مسئولان شهرستان شهریار، بر لزوم رشد و حرکت رو به جلو در تمام زمینه ها تاکید کرد.
مقیمی قائم مقام وزیر کشور در شورای اداری شهرستان شهریار ضمن تبریک هفته دولت گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برغم تبلیغات گسترده معاندین و مخالفین در بهترین شرایط امنیتی و با آرامش کامل و مشارکت بسیار بالای مردم برگزار شد و مردم در انتخابات حرف خودشان را زدند و با حضور معنادار خود وظیفه خود را به خوبی به انجام رساندند.
قائم مقام وزیر کشور افزود: در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، عملکرد چهارساله دولت تدبیر و امید به صورت شفاف مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مردم به صورت کامل با عملکرد و اقدامات دولت آشنا شدند و خواسته ها و مطالبات خود را خیلی صریح و روشن مطرح کردند.
مقیمی ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم تا خواسته های مردم را تامین کنیم و اگر بتوانیم به شکل کاملی به این مسایل بپردازیم می توانیم ادعا کنیم که به وظایف قانونی خود عمل کرده ایم.
وی خواست مردم از دولت را ایجاد شرایط بهتر برای زندگی دانست و افزود: وقتی که به تکالیف و برنامه های خود آگاهی کامل پیدا کنیم و در مسیر عمل به تکالیف خود حرکت کنیم می توانیم به این خواست مردم پاسخ مناسبی دهیم.
مقیمی قائم مقام وزیر کشور بیکاری و اشتغال را یکی از مسایلی دانست که دغدغه همه مسئولان است و اظهار داشت: بیکاری و اشتغال دغدغه همه مسئولان نظام است و مقام معظم رهبری نیز برهمین اساس نام امسال را بر مبنای تولید و اشتغال قرار داده است و پیگیری این موضوع تکلیف همه ماست و باید ارزیابی کنیم که تا چه میزان در این مسیر حرکت کرده ایم.
مقیمی با اشاره به مسایل و معضلات اجتماعی در سطح کشور گفت: ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی به بحث اشتغال و بیکاری بر می گردد و با بسیج امکانات و منابع مختلف باید به سمت حل این معضلات برویم.
قائم مقام وزیر کشور شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از پتانسیل ها و ظرفیت های اجتماعی مناسب دانست و گفت: بر اساس اصل یکصدم قانون اساسی شوراها شکل گرفته اند و باید از ظرفیت مردمی این مجموعه عظیم در جهت حل مشکلات و معضلات اجتماعی بهره گرفت.
وی افزود: با رعایت قانون باید راه را برای مشارکت مردم و تمامی کسانی که می خواهند کمکی به حل مشکل اشتغال نمایند باز کنیم.
خبرنگار: سید مجید بروجردی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.