سید جلال ملکی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه آتش‌نشان‌ها در حال لکه‌گیری محل حادثه هستند افزود: فقط در ضلع شرقی محل به دلیل وجود کپسول های کوچک هوا، بصورت مقطعی شاهد بروز شعله های آتش هستیم که نیروهیا آتش نشان نیز با آمادگی کامل در محل حضور دارند.
وی اظهار کرد: آتش سوزی این 2 انبار کالا که به دلیل وجود کپسول های گاز منجر به وقوع چندین انفجار شد با همکاری نهادهای مختلف از جمله ستاد بحران، اداره آب و برق شهر تهران خاموش شد.
ملکی گفت: این انبارها محل دپو کالاهای زیادی از جمله پارچه، بلور و ظروف، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، اسپری ها و قوطی ها تحت فشار و اقلام مختلف دیگری بود که دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه آتش سوزی خسارت زیادی را به دنبال داشته افزود: با اتمام عملیات لکه گیری و ایمن سازی محل، کارشناسان کار بررسی علت وقوع حادثه و میزان خسارت های وارده را انجام می دهند.
ساعت 6 و 8 دقیقه صبح امروز حادثه آتش سوزی 2 انبار کالا(انبار عدالت) در خیابان فداییان اسلام(بعد از بعثت) به سامانه 125 اعلام و ماموران 10 ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب؛ خودروهای تنفسی و سایر تجهیزات دیگر به محل حادثه اعزام شدند.
تهرام 3218 / 6139**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.