مربی تیم سوارکاری تهران گفت: در مسابقات اخیر پرش با اسب، «حمید رضا بیرامی» بدون خطا به کار خود پایان داد و این نویدی برای آینده روشن این ورزشکار مستعد است.

به گزارش ایلنا، «قدرت گراوند» ضمن بیان این مطلب افزود: هفته گذشته، رقابت‌های پرش با اسب در باشگاه سوارکاری شهدا برگزار شد که طی آن، « حمید رضا بیرامی» برای چندمین بار در چند رقابت اخیر، این بار نیز بدون خطا، مسابقه خود را به پایان رساند.

وی ادامه داد: این ورزشکار به دلیل این که سابقه طولانی در ورزش های رزمی دارد و از قهرمانان رشته «سامبو» در ایران و آسیا بوده، آناتومی خوبی برای ورزش سوارکاری دارد. ضمن اینکه از تمرینات منظم و پشتکار خوبی هم برخوردار است.

قهرمان کمانگیری روی اسب ایران با اشاره به رنکینگ بیرامی در ورزش پرش با اسب، خاطرنشان کرد: رنکینگ وی بسیار خوب است، چرا که در چند مسابقه اخیر، بدون خطا کار خود را به پایان رسانده است.

گراوند درباره برنامه های آینده بیرامی نیز یادآور شد: بیرامی خود را برای مسابقات کشوری رده مالکین آماده می‌کند که بنده باتوجه به تمرینات مستمر و انگیزه بالای وی، مطمئنم آینده خوبی در انتظار این ورزشکار خواهد بود.

مربی سوارکاری کشور در پایان، به وضعیت این ورزش در مجموعه سوارکاری سمند اشاره کرد و گفت: این مجموعه با مدیریت و نگاه عالی آقای بیرامی، شرایط بسیار خوبی دارد و اکنون یکی از مجموعه های موفق در سوارکاری تهران محسوب می شود. در حال حاضر چه در بخش همگانی و چه در زمینه قهرمانی، وضعیت خوبی داریم که این دستاوردها، ثمره مدیریت مجموعه است که حقیقتا جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.