به گزارش خبرنگار ایرنا, مجید کیهانی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران بین المللی و کشوری استان تهران که در مجموعه پذیرایی سپیده برگزار شد افزود: حضور مربیان توانمند در کشور توانست در زمینه آموزش و استعداد یابی ورزش دو و میدانی تاثیر گذار باشد و آنها توانستند تعداد زیادی ورزشکار را استعداد یابی کنند.
وی با بیان اینکه شاهد کسب بهترین نتایج در ورزش دو ومیدانی هستیم گفت: ورزشکاران این رشته در بخش جوانان و بزرگسالان 5 مدال ارزشمندی را دربازیهای آسیا و بین المللی بدست آورند.
** ورزش دو و میدانی در سطح محلات استان تهران گسترش می یابد
فرماندار شهر ری و سرپرست هیات دو و میدانی استان تهران نیز دراین مراسم گفت: در نظر داریم این ورزش را به صورت اجتماعی در تمامی محلات استان گسترش دهیم و هدف این برنامه شناسایی استعداد ها می باشد.
هدایت الله جمالی پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر فضای بوستان ها و پارک ها بهترین مکان برای همگانی کردن ورزش دو و میدانی به شمارمی رود.
وی با اشاره به اینکه بانوان نقش به سزایی در کسب مدالهای بین المللی دارند گفت: یکی از اهداف ما کسب مدال در مسابقات 2020 توکیو ژاپن و 2018 جاکارتا اندونزی است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز دراین مراسم با بیان اینکه یکی از نکات خوب ورزش تقدیر از مربیان و آیندگان ورزشی است افزود: این اقدام به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح جامعه منجر می شود.
رضا گلمحمدی تجلیل قهرمانان, مربیان و جوانان را حرکتی بزرگ در ورزش استان تهران برشمرد و گفت: امیدواریم شاهد چنین رویکردی در ورزش تهران باشیم.
مراسم تقدیر از 70 ورزشکار زن و مرد و مربی در مسابقات کشور, آسیایی و بین المللی استان تهران با حضور مسئولان ورزشی شب گذشته در مجموعه پذیرایی سپیده تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام 7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.