به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام جواد صادق زاده افزود: در همین راستا به تمام مساجد و حوزه های علمیه کمک مالی پنج ملیون ریالی و محصولات فرهنگی شامل سه کتاب امام رضا و زندگی، بانوی ملکوت و چلچراغ شیراز حاوی سبک زندگی و شیوه رفتاری حضرت ثامن الحجج(ع) و خواهر گرامی و برادر بزرگوارش، به همراه مجله آفتابگردون ویژه مقطع سنی کودک و نوجوان، سه اینفوگراف و بنر حدیثی از امام صادق(ع) اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد می توانند برای دریافت این کمک از امروز تا پایان هفته به مرکز فعالیت های دینی واقع در چهارراه ابوسعید مراجعه کنند.

*طرح ملی قرائت دسته جمعی زیارت امین الله در مساجد و اماکن متبرکه
حجت الاسلام صادق زاده ادامه داد: در راستای جلب مشارکت های مردمی و با همکاری آستان قدس رضوی، طرح ملی قرائت زیارت امین الله چهارشنبه 4 مرداد ماه در سراسر مساجد، اماکن عمومی و زیارتگاهها و اماکن متبرکه اجرا می شود.
وی افزود: با توجه به همزمانی با فصل تابستان برنامه ریزی برای برگزاری جشن های ویژه در سطح بوستان های شاخص و اماکن عمومی با هدف ارتقای سطح نشاط اجتماعی صورت گرفته است.
رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران یادآور شد: با توجه به وجود سه حرم مطهر اهل بیت(ع) در سه کلانشهر مذهبی این کشور و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام در راستای گسترش پیوند جامعه با اهل بیت و نشر سیره اسوه های کرامت انسانی، تولید و توزیع محصولات فرهنگی شامل کتاب و اینفوگراف های پرمحتوا و جذاب ویژه دهه کرامت و همزمان با ایام بزرگداشت و ولادت این سه امام و امامزاده در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه برخط به مناسبت دهه کرامت خاطرنشان کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شهرداری تهران به آدرس www.tehran.ir ضمن بهره مندی از محصولات فرهنگی و افزایش اطلاعات و آگاهی های خود، در مسابقه برخط نیز شرکت کنند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.