به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدحسین هاشمی در همایش سراسری معاونان سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور که در منطقه لتیان تهران برگزار شد افزود: انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال تجربه گرانسنگی به همراه داشت.
وی اظهار کرد: حتی یک صندوق از آرای اخذ شده باطل اعلام نشد و نشان دهنده مدیریت خوب وزارت کشور و استانداران در زمان های حساس است.
هاشمی با اشاره به تاثیرگذاری هدایت رهبری، حوصله، تدبیر و سعه صدر وزیر و معاون سیاسی وزارت کشور در مدیریت امور انتخابات اردیبهشت ماه تصریح کرد: نتیجه انتخابات باشکوه و سالم اثرات مهمی در داخل و خارج کشور داشت و این سرمایه ارزشمندی است.
استاندار تهران گفت: قرارداد شرکت توتال با وجود اعلام ممنوعیت ایجاد قرارداد بزرگ با ایران در سایه انتخابات اردیبهشت امسال رقم خورد که بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه کار مسئولان پس از انتخابات سخت تر شده است افزود: انتظارات مردم از دولت افزایش یافته و با وجود مشکلاتی که مردم در بخش های مختلف مواجه بودند اما پای صندوق های رای حاضر شده و ساعت ها در صف های طولانی در داخل و خارج از کشور حضور یافتند.
هاشمی گفت: با همکاری مسئولان، خواسته های مردم به معنای واقعی کلمه باید عملیاتی شود.
وی در پایان با ارایه پیشنهادی از معاونان سیاسی و مسئولان امنیتی استانداری های سراسر کشور خواست تا پدیده هایی که در هر استان منجر به برگزاری انتخابات باشکوه و ارزشمند شد مکتوب کنند تا این نگاه به انتخابات ماندگار شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.