مسعود معمایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح اوقات فراغت از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه ادامه دارد که افزون بر یک میلیون نفر در سطح استان تهران به ورزش همگانی توجه خواهند داشت.
قائم مقام سازمان ورزش شهرداری با بیان اینکه گسترش ورزش همگانی می تواند به کاهش بیماری ها در جامعه کمک کند گفت: در حال حاضر 30درصد از خانواده های پایتخت به ورزش همگانی توجه دارند که پیش بینی می شود که تا سال آینده این تعداد به 50درصد برسد.
وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین معضلات جامعه کم تحرکی و توجه نکردن به ورزش همگانی است اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم شهرداری تهران گسترش ورزش همگانی در سطح بوستان ها مناطق 22 گانه پایتخت خواهد بود.
معمایی گفت: برای توسعه ورزش همگانی نیاز است که تمام دستگاهها، فدراسیون های ورزشی و رسانه های مختلف کمک کنند تا مشارکت مردم را در امر ورزش افزایش دهند.

** سرانه ورزشی شهرداری به 17 متر مربع می رسد
معمایی با بیان اینکه سرانه ورزشی ورزش شهرداری در پایتخت برای هر شهروند به 17 متر مربع می رسد، گفت: در حال حاضر امکانات ورزشی شهرداری در 2هزار و 200 بوستان، 354 محله، افزون بر 316 سالن ورزشی و 76 مجموعه ورزشی شهربانو و الزهرا(س) ویژه بانوان پایتخت فراهم است.
به گفته قائم مقام سازمان ورزش شهرداری میزان سرانه ورزشی وزارت ورزش در سطح استان تهران کمتر از 50سانتی متر مربع است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.