به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش قرچک گفت: توجه به اوقات فراغت دانش اموزان ضمن این که نیازهای روحی و جسمی جوانان و دانش آموزان را به فعالیت های مختلف برطرف می کند ، در ادامه فرایند آموزش می تواند تکمیل کننده آموزش های سال تحصیلی باشد.
وی افزود: برای آن که بتوان در ایام تابستان برنامه های منسجمی را برای جوانان طراحی و اجرا کرد لازم است که از توان و ظرفیت خانواده ها و شناخت آنان نسبت به نیازهای جوانان استفاده کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش قرچک گفت: پرهیز از موازی کاری، اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی متناسب با نیاز جوانان و در نظر گرفتن استعداد، خلاقیت و توانمندی جوانان می تواند در هر چه پربارتر شدن اوقات فراغت جوانان نقش داشته باشد.
وی افزود: دانش آموزان و جوانان مهمترین سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و با غنی سازی اوقات فراغت می توان آن ها را از گزند آسیب های اجتماعی مصون کرد.
فرماندار قرچک از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا در ایام تابستان به توانمندسازی هر چه بیشتر دانش آموزان در ابعاد مختلف مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی اهتمام داشته باشند.
بیش از 48 هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل می باشند.
قرچک با بیش از 280 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.