به گزارش ایرنا، محمد جواد جمالی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از حرم مطهر امام(ره) و بررسی 2 حادثه تروریستی روز گذشته، با محکوم کردن این حوادث به خبرنگاران افزود: دشمنان با اقدامات مذبوحانه و بی ارزش این چنینی موجب وحدت و هم افزایی بیشتر ملت ایران در مسیر آرمان های خود می شوند.
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعا این عملیات با هماهنگی بین المللی و همکاری نیروهای داخلی دشمنان از جمله منافقین کوردل انجام شده و ورود ترامپ به منطقه و توئیت اخیر وزیر خارجه عربستان نشان دهنده این امر است.
جمالی گفت: امروز کسانی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند خود حامی مالی و سیاسی آن هستند و این طنز تلخی است .
وی با بیان اینکه عربستان مدعی مبارزه با تروریسم است در حالیکه مدام برضد ایران رجز می خواند افزود: عربستان تلاش دارد تا با صرف پول های هنگفت ایران را ناامن کند در حالیکه اینگونه اقدامات سخیف تروریستی هیچ ارزش عملیاتی ندارد .
جمالی برقراری امنیت در کشور با وجود مرزهای مشترک با 15 کشور را کاری سخت عنوان کرد و افزود: برغم مشکلات موجود، عملکرد نیروهای امنیتی و اطلاعاتی دراین زمینه و برقراری امنیت در کشور ستودنی و قابل تقدیر است که باید این تلاش را ستود.
به گزارش ایرنا، در 2 عملیات تروریستی روز گذشته (چهارشنبه) یکی در مجلس شورای اسلامی و دیگری در حرم مطهر امام خمینی (ره)، 5 فرد مسلح به سمت مردم شلیک کردند که در پی آن 13 نفر شهید و 52 نفر مجروح شدند.
علاالدین بروجردی رئیس و محمد جواد جمالی دبیراول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه از حرم امام راحل(ره) بازدید میدانی کرده و توضیحاتی پیرامون نحوه عملیات ناجا از مسئولان این نهاد دریافت کردند.
تهرام 3218 / 6139**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.