به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حدادعادل روز جمعه با حضور در مسجد لرزاده تهران و انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران افزود: این جمعه(29اردیبهشت) یک مفصل و نقطه عطفی است چرا که باید از فردا رفتار نامزدهای انتخاباتی متفاوت تر باشد.
وی اظهار کرد: تا دیروز رقابت سنگین و شدید بود و هر کسی با حرارت و شتاب خاصی از نامزد مورد علاقه خود حمایت می کرد لذا از فردا فارع از هر نتیجه روز دیگری فرامی رسد.
حدادعادل افزود: به نظر بنده شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات هستیم چرا که مردم با وجود اختلاف سلیقه و نظر، تمرین می کنند تا فرد اصلحی را معرفی کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: با وجود اختلاف سلیقه در کشورمان مردم در امنیت و آرامش زندگی می کنند که این نشان از فرهیختگی و بلوغ فکری آنها است.
حدادعادل در خصوص اینکه چرا پس از ورود خود به این شعبه اخذ رای در انتهای صف ایستاده، خاطرنشان کرد: باید همه به دنبال رعایت نوبت مردم باشند و فرق نمی کند چرا که وظیفه ما حضور پرشور در انتخابات است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در استان تهران آغاز شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7247/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.