عبدالرضا گودرزی راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تفاهم نامه واردات گوشت از کشوراسترالیا از یک ماه پیش منعقد شده است که تاکنون افزون بر 200تن گوشت گوسفندی از کشور استرالیا در فروشگاههای شهر تهران از جمله افق، کوروش، شهروند، شهر آرا، ملاصدرا، علی آباد و میادین میوه و تره بار عرضه شده است .
وی گفت: قیمت هر کیلو گوشت لاشه گوسفندی 31 هزار و500 ؛ سردست و ران نیز به ترتیب 42 و 43 هزار تومان به فروش می رسد.
گودرزی راد با بیان اینکه از امروز عرضه گوشت گوسفندی وارداتی در هر هفته 80 تن خواهد رسید گفت: امیدواریم با این رویکرد بتوانیم دست دلالان گوشت را از بازار کوتاه کنیم.
مدیرکل اداره پشتیبانی امور دام استان تهران تصریح کرد: همچنین در تفاهم نامه هایی با چند شرکت خصوصی روزانه 400 تا 700راس گوشت لاشه از کشور های قراقستان، ارمنستان، قرقیزستان و مغولستان واردخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ منجمد 5هزار و300تومان خواهد بود گفت: درصورت کمبود بازار مصرف ، مرغ منجمد درفروشگاهها و میادین تره بار عرضه خواهد شد.
وی به علل افزایش قیمت گوشت گوسفندی اشاره کرد و اظهارداشت : خودداری دامداران از عرضه گوسفند(به دلیل بارندگی مناسب و فروش کمتر دام) و فعالیت دلالان در قیمت بازار می باشد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.