به گزارش ایرنا، مسعود مرسل پور روز دوشنبه در همایش مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی قرچک که در محل کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ایران اسلامی در آستانه رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات قرار دارد و همه افراد وظیفه دارند تا بر اساس قانون ، زمینه حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی را فراهم کنند.
وی افزود: ارائه عملکرد و بیان ظرفیت های عملی نامزدها، می تواند باعث جذب آراء مردم شود ولی باید دقت داشت که به هر قیمتی نباید رأی مردم را جمع کرده و در این بین قانون را نیز زیر پا گذاشت.
وی تصریح کرد: اعیاد و مناسبت های متعددی در پیش روست که این مناسبت ها برای مردم از ارزش بسیاری برخوردار است و نامزدها نباید این مناسبت ها را با بهره برداری تبلیغاتی آلوده کنند.
مرسل پور گفت: شهرستان قرچک در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر ، مراسم با شکوهی را پیش از برگزاری انتخابات برگزار می کند که نباید از این مراسم به عنوان ابزاری برای تبلیغات نامزدها استفاده کرد.
فرماندار قرچک تأکید کرد: سوم خرداد برای ملت ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این روز به همگان یادآوری می کند که ملت ایران تا زنده است از خط سرخ رشادت و ایثار جدا نمی شوند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک نیز در این مراسم گفت: شهرستان قرچک از سال 1391 از بخش به شهرستان ارتقا یافت و جمعیتی بالغ بر 280 هزار نفر و 90 کیلومتر مربع مساحت دارد.
علیرضا جعفری افزود: پس از شهرستان های بهارستان، تهران و اسلامشهر، قرچک از نظر تراکم در جایگاه چهارم قرار دارد.
شهرستان قرچک تاکنون 365 شهید دفاع مقدس و 20 شهید مدافع حرم را در دفاع از حریم اهل بیت تقدیم کرده است و در عرصه های مختلف سیاسی – اجتمامی از پیشگامان انقلاب می باشند.
وی بیان کرد: مردم ایران که در دوره های مختلف برگزاری انتخابات ، حضوری بالاتر از میانگین کشوری داشته اند این بار نیز با حضور در پای صندوق های رای درانتخابات 29 اردیبهشت ، مسند امور را به افراد متدین و متشخص در شهر و روستا و انتخابات اصلح در انتخابات ریاست جمهوری می سپارند.
قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.