به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، به تایید صلاحیت شش نفر از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اشاره و اظهار کرد: کسانی که رد صلاحیت شدند، می‌توانند در عرصه‌های دیگر خدمت کنند و موفق باشند.
امام جمعه دماوند تأکید کرد: نکته بسیار مهم در انتخابات آتی آن است که همه باید مطیع قانون باشیم و هرکسی با هر سابقه‌ای و شخصیتی باید قانون را بپذیرد و خدایی نخواسته حرکتی غیرمعقولانه‌ای نکند که هم آبروی خود را ببرد و هم دشمن را شاد کند.
حجت الاسلام فتاح‌دماوندی با اشاره به اینکه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده نیز باید در رقابتی سالم شرکت کنند، بیان کرد: آنان نیز باید نقد محکم و منصفانه و اخلاق‌مدارانه و ارائه راهکارهای منطقی، روشن و واضح برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: مردم هوشیار و بیدار هستند و رفتار کاندیداها را به دقت زیر نظر دارند و کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود، اقتصاد مقاومتی را جامع عمل بپوشاند و گره از کار اقتصادی کشور باز کند، اسراف نمی‌کند و تبلیغات پر خرج و هزینه نخواهد داشت.
این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار برگزاری انتخابات گسترده و با نشاط، با شور و شوق همراه با امنیت هستند، افزود: مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که بتواند مشکل معیشت مردم را تا حد قابل قبولی حل کند و اهل اقدام و عمل اقتصای باشد؛ مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که از اخم و تهدید دشمن نترسد.
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «اگر مسئولی می‌خواهد بترسد و ذاتاً ترسو است، خوب بترسد، اما ازطرف مردم نترسد؛ ملت ایستاده‌اند و مقابل نظامی که با مردم همراه و متصل است، نظامی که ملتش او را دوست دارند، چه آمریکا و چه بزرگ‌تر از آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!».
وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته گذشته شاهد شهادت غریبانه و مظلومانه بیش از 100 نفر از شیعیان غریب فوعه و کفریا بودیم، تصریح کرد: با وجود توافق‌های انجام شده، در حالی که اتوبوس‌های زنان و کودکان، کهنسالان و بیماران عازم حلب بودند، با نیرنگ و فریب خودروی مواد مفجره که ظاهرش کمک‌های اهدایی بود را نزدیک آنان منفجر کردند و با قساوت قلب آنها را به خاک و خون کشیدند.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمن کشورهای غربی، آل‌سعود آدم‌کش و کودک‌کش در یمن را حافظ حقوق بشر و ایران را که بزرگ‌ترین قربانی تروریسم است، ناقص حقوق بشر می‌دانند، گفت: باید مقابل دشمنان منفعت طلب با قدرت ایستاد و از هر حرکتی با هدف نابودی توطئه های خصمانه کوتاهی نکرد.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:‌موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.