به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین « سید حسین حسینی نوری » روز سه شنبه درسالن اجتماعات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد که نخستین جلسه سال 96 افزود: 2 انتخابات مهم در اردیبهشت ماه امسال در پیش است م که از ماه ها قبل ، برنامه ریزی لازم را ، برای مشارکت حداکثری مردم ، در این عرصه سرنوشت ساز انجام شده است .
وی خاطر نشان کرد: توصیه ما به همه داوطلبان و کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهری و روستایی این است رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی مهمترین وظیفه یک داوطلب مؤمن و خدمتگزاربه مردم باشد و نباید کسانی که درآینده در تصمیم گیری کشور،شهرها و روستاها مسئول خواهند بود خدای ناکرده قانون و اخلاق انتخاباتی را زیر پا بگذارند .
وی بیان داشت: رعایت قانون انتخابات و اخلاق اسلامی توسط نامزدها موجب دلگرمی و مشارکت حد اکثری مردم درعرصه انتخابات خواهد بود ، ملت مؤمن ایران در تمام صحنه ها پشتیبان انقلاب و نظام و رهبر معظم بودند .
امام جمعه تأکید کرد: هیئتهای اجرایی و هیئتهای نظارت بایستی به وظایف قانونی خود عمل کنند و تحت تأثیر هیچ گروه و جناحی قرار نگیرند و تلاش کنند عمل کردشان شفاف و بدون جهت گیری و صیانت از آراء مردم عمل کنند.
وی درادامه جلسه تأکید کرد: کنترل و نظارت اماکن عمومی و مراکز توزیع لباسهای نامناسب که حجمه گسترده ای را علیه باورهای عمومی جامعه و بخصوص ارزشهای دینی و اسلامی را با انتشار و چاپ تصاویر غیر ارزشی بر روی البسه صورت میگیرد باید بیشتر نظارت شود.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه ماست و نباید در این وظیفه دینی اسلامی ، غفلت کنیم و این را بدانید کسبه و اصناف اکثرا از اقشار مؤمن و زحمت کش جامعه هستند و اطلاعات کافی را در رابطه با تصاویر بازیگران خارجی و کلمات لاتین بر روی البسه ندارند و باید اطلاعات لازم مجمع امور صنفی به این افراد داده شود.
وی تأکید کرد: متأسفانه برخی از تالارها و رستورانها در اطراف شهر و جاده ها نسبت به رعایت شئونات اسلامی کوتاهی می کنند و نیروی انتظامی نیز چندین مورد در این خصوص جدی عمل کرده ، اما انتظار داریم که سایر دستگاه ها در این امر مهم جدی وارد شوند و با توجه به فرارسیدن فصل بهار کنترل بیشتری را باید به این مراکز داشته باشند .
در این جلسه بهمن خطیبی فرماندار،جواد جبله دادستان دادگاه های عمومی وانقلاب ، سرهنگ برزوهمتی فرمانده انتظامی وشهردار ملارد حضور داشتند و مدیران دستگاه های اجرایی اقدامات انجام شده امر به معروف و نهی از منکردر سال 95 شهرستان ملارد توضیحاتی را ارائه کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار محمد علی مرادی انتشاردهنده: موسی فعالیان
7409 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.